Thursday, May 25, 2023

შეფასების რუბრიკები

 გონებრივი იერიში


1-2 ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
იდეების გენერირება
ვერ გამოთქვამს  მოსაზრებას და უჭირს საკვლევი საკითხის იდენტიფიცირება

გამოთქვას  მოსაზრებას, მაგრამ არ არის ლაკონურად და ნათლად წარმოდგენილი, უჭირს საკითხთან დაკავშირება
გამოთქვამს ერთ მოსაზრებას/იდეას,  ლაკონურად და ნათლად წარმოდგენს, მაგრამ აკლია ორიგინალობა
გამოთქვამ სხვადასხვა მოსაზრებას საკითხის ირგვლივ, აყალიბებს  ლაკონურად და ნათლად მაგრამ აკლია ორიგინალობა
გამოთქვამ სხვადასხვა მოსაზრებას საკითხის ირგვლივ, აყალიბებს  ლაკონურად და ნათლად, არის ორიგინალური
გამოხშირვა/გაცხრილვა-დახარისხება/დაჯგუფება
ვერ ამოიცნობს  იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ვერ ახარისხებს არსებითი ნიშნის მიხედვით, ვერ ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას, ვერ ასაბუთებს არგუმენტირებულად
ამოიცნობს  იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ვერ ახარისხებს არსებითი ნიშნის მიხედვით, ვერ ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას, ვერ ასაბუთებს არგუმენტირებულად
ამოიცნობს  იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ახარისხებს არსებითი ნიშნის მიხედვით, ვერ  ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას, ვერ ასაბუთებს არგუმენტირებულად
ამოიცნობს  იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ახარისხებს არსებითი ნიშნის მიხედვით, ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას,ვერ  ასაბუთებს არგუმენტირებულად
ამოიცნობს  იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ახარისხებს არსებითი ნიშნის მიხედვით, ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას, ასაბუთებს არგუმენტირებულად
ორგანიზება/ წესების დაცვა
პატივს არ სცემს სხვის მოსაზრებას,  არ იცავს დროის ლიმიტს, არ არის აქტიური მსმენელი, არ არის ასერტული.
პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, არ  იცავს დროის ლიმიტს, არ არის აქტიური მსმენელი, არ არის ასერტული.
პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, იცავს დროის ლიმიტს, არ  არის აქტიური მსმენელი, არ  არის ასერტული.

პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, იცავს დროის ლიმიტს, არის აქტიური მსმენელი, არ არის ასერტული.
პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, იცავს დროის ლიმიტს, არის აქტიური მსმენელი, არის ასერტული.


ჯიგსოუს მეთოდი


1-2 ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ვერ მსჯელობს,  ვერ ახერხებს პრემაის გააზრებას.
მსჯელობს, მაგრმ არადამაჯერებლად, ვერ ასაბუთებს   არგუმენტებითა და მაგალითებით. ვერ ახერხებს პრობლემის გააზრებას.
მსჯელობა დამაჯარებელია, მაგრამ ვერ მოჰყავს შესაბამისი არგუმენტები და მაგალითები. პრემა ნაწილობრივ აქვს  რებ.
მსჯელობა დამაჯარებელია, მოჰყავს მაგალითები მაგრამ უჭირს არგუმენტირება. მაგრამ ვერ მოჰყავს მაგალითებითმაგალითებით. პრემა ნაწილობრივაა რებ.

მსჯელობა დამაჯარებელია,  დასაბუთებულია არგუმენტებითა და მაგალითებით. პრემა ღრმ და უძნა რებ.
ეფექტური კომუნიკაცია ჯგუფებში


მოსაუბრეებთან  არ ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში  არ არის  ჩართული. არ იცავს წესებს , თანამონაწილეებთან  ვერ თანამშრომლობს, არ არის აქტიური მსმენელი.
მოსაუბრეებთან  ამყარებს თვალით კონტაქტს, დისკუსიაში  აქტიურად  არ არის ჩართული. ვერ იცავს დროის ლიმიტს, არ იცავს წესებს , პატივს არ სცემს სხვის მოსაზრებას,  თანამონაწილეებთან  ეფექტურად ვერ  თანამშრომლობს, არ არის აქტიური მსმენელი.
მოსაუბრეებთან  ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში  აქტიურად არის ჩართული. არ  იცავს დროის ლიმიტს, არ იცავს წესებს , პატივს  სცემს სხვის მოსაზრებას,  თანამონაწილეებთან  ეფექტურად ვერ თანამშრომლობს, არ არის აქტიური მსმენელი.
მოსაუბრეებთან  ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში  აქტიურად არის ჩართული. იცავს დროის ლიმიტს, იცავს წესებს , პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას,  თანამონაწილეებთან  ეფექტურად ვერ თანამშრომლობს, არ არის აქტიური მსმენელი.

მოსაუბრეებთან  ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში  აქტიურად არის ჩართული. იცავს დროის ლიმიტს, იცავს წესებს , პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას,  თანამონაწილეებთან  ეფექტურად თანამშრომლობს, არის აქტიური მსმენელი.
                                                     ნაშრომის ორგანიზება
ნაშრმი არ  რგანიზებ,   კვეთებს   არ არის   რი ვშრები აზრი ბრ გაუმართავია (ად),  ნაშრომიარ არის  წარმოდგენილია სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით
ნაშრმი რგანიზებ მაგრამ კვეთებს   არ არის რი ვშრებინაშრმში აზრი ბრ (ად) არ არის ზუსტ და მკიოა გლი,  ნაშრომი წარმოდგენილია არ არის სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით
ნაშრმი რგანიზებ  და კვეთებს   რი ვშრებინაშრმში აზრი ბრ (ად) ზუსტ და მკიო არ არის ლი,  ნაშრომი წარმოდგენილი არ არის სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით
ნაშრმი რგანიზებ  და კვეთებს   რი ვშრებინაშრმში აზრი ბრ (ად) ზუსტ და მკიოა გლი,  ნაშრომი წარმოდგენილი არ არის სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით
ნაშრმი რგანიზებ  და კვეთებს   რი ვშრებინაშრმში აზრი ბრ (ად) ზუსტ და მკიოა გლი,  ნაშრომი წარმოდგენილია სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით.

პრეზენტაცია

1-2 ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
საკითხის  წარდგენა/პრობლემის იდენტიფიცირება
საკითხი არაადექვატურად არის წარმოდგენილი.  პრობლემა არ არის იდენტიფიცირებული.
ვერ პასუხობს დსმულ კითხვებს.
საკითხი ზედაპირულად არის  წარმოდგენილი . პრობლემა  არ არის იდენტიფიცირებულია. ჩამოყალიბებულია თეზისები არ შეესაბამება საკითხს. ვერ პასუხობს დასმულ შეკითხვებს
საკითხი  ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი . ჩამოყალიბებულია თეზისებად, თუმცა არასრულყოფილად.
პრობლემა არ არის იდენტიფიცირებულია.
პასუბს კითხვებს არადამაჯერებლად.
საკითხი ამომწურავად არის  წარმოდგენილი . პრობლემანაწილობრივ არის   იდენტიფიცირებული. ჩამოყალიბებულია თეზისებად. პასუხობს კითხვებს დამაჯერებლად და უმეტესად ადექვატურად.

საკითხი ამომწურავად არის  წარმოდგენილი . პრობლემა იდენტიფიცირებულია. ჩამოყალიბებულია თეზისებად.
საინტერესო და ორიგინალურია. დამაჯერებლად და ადექვატურად პასუხობს დასმულ კითხვებს.
ნაშრომის ორგანიზება
ნაშრომი არ არის სტრუქტურირებული, არ არის დამყარებული ლოგიკური კავშირები, თეორიულ მასალა არ არის  დ გამყარებულია შესატყვისი მაგალითებით.
ნაშრომი  არ არის სტრუქტურირებულია, არ არის დამყარებული ლოგიკური კავშირები, ეფუძნება თეორიულ მასალას არ არის   გამყარებულია შესატყვისი მაგალითებით.
ნაშრომი ნაწილობრივ სტრუქტურირებულია, დამყარებულია ლოგიკური კავშირები, დასკვნითი ნაწილი არ არის შემაჯამებელი, ნაწილობრივ ეფუძნება თეორიულ მასალას და მცირედაა გამყარებული  შესატყვისი მაგალითებით.
ნაშრომი სტრუქტურირებულია, დამყარებულია ლოგიკური კავშირები, დასკვნითი ნაწილი შემაჯამებელია, ეფუძნება თეორიულ მასალას და მცირედაა გამყარებულია შესატყვისი მაგალითებით.




ნაშრომი სტრუქტურირებულია, დამყარებულია ლოგიკური კავშირები, დასკვნითი ნაწილი შემაჯამებელია, ეფუძნება თეორიულ მასალას და გამყარებულია შესატყვისი მაგალითებით.
კომუნიკაცია
საუბარი არ არის გამართული, აზრი არ არის ნათლად და მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული მეტყველების ტემპი შეუსაბამოა, ვერ იყენებს ადექვატურად ხეულის ენას, ჟესტებს ,
აუდიტორიასთან ვერ  ამყარებს  თვალით კონტაქტს, ვერ იცავს
დროის ლიმიტს.
საუბარი არ არის გამართული, აზრი არ არის ნათლად და მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული მეტყველების ტემპი შესაბამისია, თუმცა ვერ იყენებს ადექვატურად სხეულის  ენას, ჟესტებს ,
ცდილობს აუდიტორიასთან  დაამყაროს  თვალით კონტაქტი,  იცავს
დროის ლიმიტს.
საუბარი უმეტესად გამართულია, აზრი  ნათლად და მკაფიოდ ნაწილობრივაა ჩამოყალიბებული მეტყველების ტემპი შესაბამისია, უმეტესად ეფექტურად იყენებს სხეულის  ენას, ჟესტებს,
აუდიტორიასთან ამყარებს  თვალით კონტაქტს, იცავს
დროის ლიმიტს.
საუბარი გამართულია, აზრი ნათლად და მკაფიოდ ნაწილობრივაა ჩამოყალიბებული მეტყველების ტემპი შესაბამისია, უმეტესად ეფექტურად იყენებს სხეულის  ენას, ჟესტებს,
აუდიტორიასთან ამყარებს  თვალით კონტაქტს, იცავს
დროის ლიმიტს.
საუბარი გამართულია, აზრი ნათლად და მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული მეტყველების ტემპი შესაბამისია, ეფექტურად იყენებს ჟესტიკულაციას,
აუდიტორიასთან ამყარებს  თვალით კონტაქტს, იცავს
დროის ლიმიტს.
თვალსაჩინოება
არ არის გამოყენებულია თემის შესაბამისი ტექსტური და გრაფიკული (სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი, ფოტო) თვალსაჩინო მასალა
გამოყენებულია   თემის შესაბამისი მხოლოდ ტექსტური მასალა. თვალსაჩინოება ნაკლებად  აღქმადია
გამოყენებულია თემის შესაბამისი ტექსტური და  მწირი გრაფიკული (სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი, ფოტო)მასლა, თვალსაჩინოება ნაკლებად  აღქმადია
გამოყენებულია თემის შესაბამისი ტექსტური და გრაფიკული (სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი, ფოტო) მასალა, თუმცა გადატვირტულია და თვალსაჩინოება , ნაკლებად  აღქმადია
გამოყენებულია თემის შესაბამისი ტექსტური და გრაფიკული (სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი, ფოტო) თვალსაჩინოება , ადვილიდ აღქმადია


ინტერვიუ სამი ნაბიჯი
1-2 ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
ინტერვიუერი
კითხვები გარკვევით  არ არის დასმული;
. კითხვაში  ჩანს ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვით არ არის  დაჯგუფებული .
. ინტერვიუ დაიწყო დახურული კითხვებით,
კითხვები გარკვევით არის დასმული;
. კითხვაში ნაწილობრივ იგრძნობა  ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვითაარ არის  დაჯგუფებული .
. ინტერვიუ დაიწყო დახურული  კითხვებით,
კითხვები გარკვევით არის დასმული;
. კითხვაში არ ჩანს ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვით არ არის დაჯგუფებული .
. ინტერვიუ დაიწყო დახურული  კითხვებით,
კითხვები გარკვევით არის დასმული;
. კითხვაში არ ჩანს ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად არის დაჯგუფებული , თუმცა არ არის მნიშვნელოვნების მიხედვით დაწყობილი
. ინტერვიუ დაიწყო ღია კითხვებით,
. კითხვები გარკვევით არის დასმული;
. კითხვაში არ ჩანს ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვითაა დაჯგუფებული .
. ინტერვიუ დაიწყო ღია კითხვებით,
აქტიური მსმენელი
აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრ;
არ აძლევს მას პაუზის საშუალება,
არ ისმნს რესპონდენტის ყველა აზრს; არ აკეთებს რეფრაზირებას
 რესპონდენტს ნათქვამს არ აზუსტებ;
, ზედმეტად  გამოხატავს დადებით ემოციებს

ზოგჯერ  აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრ;
არ აძლევს მას პაუზის საშუალება
  ზოგჯერ აკეთებს რეფრაზირებას ; რესპონდენტს ნათქვამს  ზოგჯერ აზუსტებ;
, ზედმეტად  გამოხატავს დადებით ემოციებს
არ აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრ;
აძლევს მას პაუზის საშუალება,
. უჭირს მშვიდად მოისმინოს რესპონდენტის ყველა აზრ, ისეთიც კი, რომელსაც არ ეთანხმება;
ზოგჯერ აკეთებს რეფრაზირებას  რესპონდენტს ნათქვამს ზოგჯერ აზუსტებ;
ზედმეტად  გამოხატავს დადებით ემოციებს
არ აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრ;
აძლევს მას პაუზის საშუალება, რადგან ეს ფიქრის ბუნებრივი ფაზაა;
. მშვიდად ისმნს რესპონდენტის ყველა აზრ, ისეთსაც კი, რომელსაც არ ეთანხმება;
 ზოგჯერ აკეთებს რეფრაზირებას  რესპონდენტს ნათქვამს ზოგჯერ აზუსტებ;
, თავს არიდებს ზედმეტად დადებითი ემოციების გამოხატვას.

არ აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრ;
აძლევს მას პაუზის საშუალება, რადგან ეს ფიქრის ბუნებრივი ფაზაა;
. მშვიდად ისმნს რესპონდენტის ყველა აზრ, ისეთსაც კი, რომელსაც არ ეთანხმება;
 აკეთებს რეფრაზირებას (რესპონდენტის პასუხებიდან მნიშვნელოვანი დეტალი რომ არ გამორჩეს, სასურველია, გაიმეოროს მოპასუხის აზრი, რათა გადაამოწმოს, როგორ გაიგო იგი;)
 რესპონდენტს ნათქვამს აზუსტებ;
, თავს არიდებს ზედმეტად დადებითი ემოციების გამოხატვას.


დამკვირვებელი
ვერკვეთ ანებ,  ფს კვვე ტე
ვერ შეაებს  კვებ მე;
უჭირსდკვრვებ შეეგის დაიქებადა
ღებ  დეების დაება.

კვეთ ანებ,  კვვე ტეი,თუმცა უჭირსკვებ მე
შეაება,;
კვრვებ შეეგ  დაიქება და
ღებლ  დეებ დაება.

კვეთ ანებ,  კვვე ტე
შე  კვებ მე;
უჭირსდკვრვებ შეეგ  დაიქებადა მიღებული
დეების დაება.

კვეთ ანებ,  კვვე ტე
შე  კვებ მე;
კვრვებ შეეგ  დაიქ; მაგრამ უჭირს
ღებლ  დეებ დაება.

კვეთ ანებ,  კვვე ტე
შე  კვებ მე;
კვრვებ შეეგ  დაიქ;
ღებლ  დეებ და.


დისკუსია

#
კრიტერიუმი
ქულა
1
საკითხის ცოდნა
1
2
მოსაზრების არგუმენტირება
1
3
მოსაზრების ორიგინალობა
1
4
მეტყველების გამართულობა, ლოგიკურობა
1
5
სხვების მოსმენის უნარი
1
6
მოსაუბრეებთან თვალით კონტაქტი
1
7
დისკუსიაში ჩართულობა
1
8
თანამონაწილეებთან თანამშრომლობა
1
9
დროის ლიმიტის დაცვა
1
10
დისკუსიის წესების დაცვა
1
ქულების ჯამი

10

No comments:

Post a Comment